Leopold Roos Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Borde vi lägga till flera kategorier för att dela upp trådarna i flera sektioner än nu? Tycker du det är svårt att hitta en specifik tråd för den drunknar i många andra nya? Tror du flera kategorier bara krånglar till det? Gör din röst hörd! Ni behöver inte säga just exakt vilka kategorier ni vill ha.T.ex. träning, omröstningar som denna, eller recept, mm.Bra för oss att veta vad många tycker i denna fråga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 En kategori för recept skulle vara bra tycker jag. Och kanske en kategori för medicinska frågor, som är ganska vanliga periodvis. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zara Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Jag önskar en kategori för LCHF och träning! samt att en för medicinska frågor nog skulle vara välbehövligt. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmor kaisi Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Övergångsbesvärsvariationer i tid o omfattning o tips på åtgärder isf. Kanske finns redan...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Jag tycker "senaste-listan" borde vara längre Frekvent tappar man därför bort diskussioner 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmi Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Träning och Recept vore en bra start! Tappar bort alla bra recepttrådar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empinane Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Håller med om recept! Och en underkategori för barnrovet, både spädbarn (från första smakisen) och småbarn. Tycker det kan vara riktigt svårt ibland med mat som sonen ska gilla, de ska vara lättuggat, gott, gå snabbt ibland och så ska man lyckas variera.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meggieforssander Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 LCHF och graviditet samt hur man fortsätter med LCHF under amning, tycker jag vore en bra kategori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Kanske man skulle kunna ha kategori kallad "LCHF för gravida och barn" , där man kan samla alla barn och barnproducerande trådar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TcH Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 (edited) Ja två sycken, senaste inlägg och senaste startade trådar. Om ni vill göra saker mer överskådligt är detta den väg ni skall gå. Jag har inte tid att klicka in på 14 katerorier för att se om det skrivits nått intressant. Sorry, såg nu att det finns en utmärkt funktion (forumnytt) att hitta de senaste inläggen Edited April 18, 2013 by TcH 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Sorry, såg nu att det finns en utmärkt funktion (forumnytt) att hitta de senaste inläggen Tack för den infon...den länken har jag också saknat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Synd att inte fler ville rösta. Då lär det inte bli någon ändring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Jag har väl inte direkt saknat kategorier, eftersom jag alltid tittar på senaste. Men om jag skulle använda kategorier, så är det ju bättre om de är lite tydligare (och alltså fler, bättre avgränsade), så att rubriken lockar mig. "Allmänt" och "Övrigt" känns ju sådär upphetsande. Men det får ju inte bli för många heller, så att det blir rörigt. Nu vet ju inte jag hur jobbigt det är att ändra detta, men annars vore det väl vettigt att lägga till ett par nya kategorier som känns angelägna; t.ex. träning, och sedan utöka när behovet finns. Recept tycker jag finns på så många ställen på nätet och i böcker, så varför här också? Hellre då hänvisningar till bra ställen att titta på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle90 Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Jag tycker "senaste-listan" borde vara längre Frekvent tappar man därför bort diskussioner Det man kan göra är att prenumerera på trådarna som man kommenterar i. Så gör jag och ser uppdateringar i mobilen. Det plingar till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts