Jump to content

Tycker du forumet borde ha flera kategorier?

Leopold Roos

22 members have voted

1. 1. Ska vi lägga till flera forum kategorier?

• Tycker redan de är för många.
      0
    • Det är bra som det är.
      1
    • Lägg till en eller ett par till för att få lite mer ordning.
      13
    • Lägg till många fler för att få mycket mer ordning.
      8

Recommended Posts

Borde vi lägga till flera kategorier för att dela upp trådarna i flera sektioner än nu? Tycker du det är svårt att hitta en specifik tråd för den drunknar i många andra nya? Tror du flera kategorier bara krånglar till det? Gör din röst hörd! Ni behöver inte säga just exakt vilka kategorier ni vill ha.

T.ex. träning, omröstningar som denna, eller recept, mm.
Bra för oss att veta vad många tycker i denna fråga.

Håller med om recept! Och en underkategori för barnrovet, både spädbarn (från första smakisen) och småbarn. Tycker det kan vara riktigt svårt ibland med mat som sonen ska gilla, de ska vara lättuggat, gott, gå snabbt ibland och så ska man lyckas variera.. :)

• Like 1

Ja två sycken, senaste inlägg och senaste startade trådar.

Om ni vill göra saker mer överskådligt är detta den väg ni skall gå.

Jag har inte tid att klicka in på 14 katerorier för att se om det skrivits nått intressant.

Sorry, såg nu att det finns en utmärkt funktion (forumnytt) att hitta de senaste inläggen :)

Edited by TcH
  • Like 1

Jag har väl inte direkt saknat kategorier, eftersom jag alltid tittar på senaste. Men om jag skulle använda kategorier, så är det ju bättre om de är lite tydligare (och alltså fler, bättre avgränsade), så att rubriken lockar mig. "Allmänt" och "Övrigt" känns ju sådär upphetsande. Men det får ju inte bli för många heller, så att det blir rörigt. Nu vet ju inte jag hur jobbigt det är att ändra detta, men annars vore det väl vettigt att lägga till ett par nya kategorier som känns angelägna; t.ex. träning, och sedan utöka när behovet finns. Recept tycker jag finns på så många ställen på nätet och i böcker, så varför här också? Hellre då hänvisningar till bra ställen att titta på.

• 4 weeks later...

Jag tycker "senaste-listan" borde vara längre

Frekvent tappar man därför bort diskussioner

Det man kan göra är att prenumerera på trådarna som man kommenterar i. Så gör jag och ser uppdateringar i mobilen. Det plingar till :D