Popular Post AnnikaE Posted April 15, 2013 Popular Post Share Posted April 15, 2013 Jag försöker gilla folks inlägg, men får ett meddelande att jag fyllt min dagskvot av gillanden.... Man kan alltså vara FÖR positiv på detta forum? Typiskt tråkigt svenskt tycker jag. Jag vill ju gilla det jag gillar! :-D 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ja, för positiv får man inte vara. Lite nordisk melankoli måste vi dras med. Nä, skämt åsido, jag tror att det är max 10 gilla man kan dela ut under ett dygn, om det inte är ändrat till fler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaE Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Jag är inte den buttra återhållsamma typen, mer kärkek åt folket! :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Tycker man skulle få gilla hur mkt som helst + dessutom någon "superbraa" att ta till för det som är extra superpuper....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Jag är inte den buttra återhållsamma typen, mer kärkek åt folket! :-)Låter perfekt. Kärlek föder hopp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts