annakarin.w Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Jag har ätit lchf kost i ca 2,5 år och mår väldigt bra av den men den senaste månaden har jag vid två tillfällen haft ont under nedersta revbenet på höger sidan. Misstänker att det är gallan jag känner av? Vet att om man har stenar så kan dessa "höra av sig" när man börjar med LCHF men inte först efter 2,5 år? Kann gallan bli överbelastad eller vad kan det bero på? Någon som haft liknande erfarenhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anmoth Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Jag fick känningar av mina gallstenar först efter drygt ett år med LCHF. Jag hade ingen aning om att jag hade några stenar och hade inte känt något alls tidigare, men helt plötsligt fick jag ett par rejäla anfall. Jag blev jätteförvånad över att det var gallsten och att det hade dröjt så lång tid innan jag fick besvär, hade också bara hört att det kommer i början. Nu är jag opererad och besvärsfri :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts