Mattias Nordahl Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Hej! Försöker klura ut hur man gör en fast signatur i inläggen? Help pls.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Klicka på ditt användarnamn högst upp i den svarta listen och sedan på Min kontrollpanel. I vänstermenyn på kontrollpanelen hittar du Signatur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Scrolla längst upp - där har du en svart rad. Tryck på pilen ner bredvid ditt namn.Tryck på "Min kontrollpanel".Tryck på "Signatur" till vänster.Skriv vad du vill ha som ett vanlig post.Spara ändringar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walle Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Jag undrar var ifrån forumet hämtade min profilbild, eftersom jag inte lagt till någon självEdit: Jag fann svaret själv Via Gravatar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Kornberg Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Kan man göra någon typ av favoritknapp ,forumet börjar redan bli lite stort så det kan i bland vara svårt att hitta tillbaka till en intressant tråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts