Aerium Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Vill gärna köpa i någon butik i Stockholm. Vet ni något? Har börjat med periodisk fasta tillsammans med LCHF och gymmar även varannan dag. Nu jäklar ska jag sätta igång viktnedgången Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 http://www.mmsports.se/Body-Science-BCAA-XX.html?partner=66546 Det är den jag köper i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EB_ Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Jag har kört med samma sort som föreslogs ovan. Kan dock inte rekommendera Berry som jag tycker smakar skit rent sagt. Testa en annan smak . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppslev Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Jag köper från mmsports. Köp naturell, aspartam vill man inte stoppa i sig! Det smakar skit men du dricker det ju inte för att det ska vara gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts