Jamich Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Hej, jag har just haft träning - kostupplägg i 3 månader med en PT online. Dock detta resulterade med att jag gick upp 7 kilo. Innan åt jag kost med lite kolhydrater men inte lyckats kompensera med rätt mängd fett. Även en person som lätt glömmer att äta / rätt mängd. Så nu vill jag gå till det hållet igen men få rätt balans på hur mkt jag ska få i mig. Sökt men blir förvirrad. Hur mkt protein/ fett ska jag få i mig / måltid. Gärna konkreta exempel:) vet att man slipper räkna men ungefärlig utan att allt dränks i grädde och smör eller är det ett måste med lchf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Hej och välkommen hit! Jag skulle testa att köra Kostdoktorns tvåveckors utmaning om du gör det kommer du få en intuitiv känsla för vad som är rätt balans. https://www.dietdoctor.com/se/lchf/kom-igang Lycka till! 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts