SUMO Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Han har talat nu i en timme nästan om mat och övervikt, avhandlande LCHF lite snabbt. Nu får man ringa in och ställa frågor/delge sina synpunkter. http://play.radio1.se/live Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Då vet jag vilken kanal jag ska undvika om jag vill ha kvar mitt relativa goda humör. Gubbfan är som en trasig LP-skiva. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUMO Posted April 30, 2013 Author Share Posted April 30, 2013 Då vet jag vilken kanal jag ska undvika om jag vill ha kvar mitt relativa goda humör. Gubbfan är som en trasig LP-skiva. jo, lite av min poäng är att man har chansen att "ställa honom till svars" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUMO Posted April 30, 2013 Author Share Posted April 30, 2013 när dem talade om lchf menade rössner att lchf var en exklusivt svensk fenomen mer eller mindre, i storbritanien skulle man inte känna igen det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonius Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Då vet jag vilken kanal jag ska undvika om jag vill ha kvar mitt relativa goda humör. Gubbfan är som en trasig LP-skiva. Även Annika Dahlqvist har ju faktiskt varit inbjuden till radio1. Så hon har också varit där, likväl som Rössner. Det är en väldigt bra radiokanal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonius Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Enligt Rössner så är det väl vetenskapligt belagt att Becel och Margarin är nyttigt samt att det inte är syntetiskt! , det blir ju bara värre och värre det han säger... det sorgligaste är dock att det finns folk som tror på smörjan!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Då måste han vara jävligt glad att skiten säljs för 5:- flaska. Då sparar han ju skitmycket pengar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroker49 Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Han är rolig och säger mycket bra. Sedan svamlar han en del också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Det enda roliga med Rössner är att han låter som berättarrösten i Bamse. "Farmor på berget hade fått reda av byns läkare att hon hade fått för högt kolesterol. Bamse som var snällast i byn hjälpte henne ner för berget för att få sina statiner och fettsnåla kostråd." http://www.youtube.com/watch?v=1mfKz_4CxQA 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinEH Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Oh herre! Efter 1 timma och 50 minuter så klarade jag inte mer. Vad är det för folk som ringer egentligen? Flertalet av dem lät ju helt borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusH Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Oh herre! Efter 1 timma och 50 minuter så klarade jag inte mer. Vad är det för folk som ringer egentligen? Flertalet av dem lät ju helt borta. Klarar du inte att höra kritik mot Rössner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinEH Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Klarar du inte att höra kritik mot Rössner? Kritik? Måste kommit senare då för allt jag hörde var folk som svamlade om det ena och det andra och Aschberg som satt och försökte få dem att avsluta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts