inga-lill Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 http://www.nwt.se/mera/mat_dryck/article1295849.ece Flera som vill använda oss som äter LCHF som skrämselpropaganda, och dessutom en illa skriven artikel..suck. Men...nog tycker jag att det är just "späcka" oss som vi ska göra... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glen Åkesson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Samma argument som vanligt: Det är fel på "ätaren" som borde lyssna på mättnadskänslorna... osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 I princip har ju Christina Berg helt rätt att man ska inte blint tro på allt. Jag t.ex tror bara på vad jag ser... och det ser jag i spegeln varje dag när jag studerar vad jag själv åstadkommit. Jag behöver knappast ytterligare bevis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts