Guest ninna1 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Någon som vet något om viktminskning produkt Lipovоn. Jag vill använda den! Jag vet ingenting om det. Тack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Någon som vet något om viktminskning produkt Lipovоn. Jag vill använda den! Jag vet ingenting om det. Тack Jag är allmänt skeptisk till viktminskningsprodukter. Aldrig i livet att jag skulle använda något sådant. Vem vet vad dom ställer till i kroppen och inte ger dom någon långsiktig förbättring heller. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Tror (hoppas verkligen) att ingen på detta forum använder en sådan onyttig och fettsnål produkt!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noacastle Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Någon som vet något om viktminskning produkt Lipovоn. Jag vill använda den! Jag vet ingenting om det. Тack Hej! Jag förstår om du försöker hitta svar genom att fråga det på hälsoforum osv, men detta forumet är den totala motsatsen till viktminskningsprodukter i allmänhet. Tyvärr blir det nog svårt för dig att hitta svar om det här. Men som råd kan jag ju säga att Om du tänker pröva en sådan produkt, är det bäst att ta reda på så mycket som möjligt innan. Är du osäker - pröva inte. Som något orelaterat råd vill jag dock påpeka att viktminskningspreparat troligen är det värsta sättet att gå ner i vikt på. Hoppas du hittar ett bättre sätt i stället =) 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Tycker nog att deras egen lista över vad man ska vara försiktig med är tillräckligt avskrämmande: WARNING: DRINK AT LEAST 2 LITRES OF WATER, WHILE TAKING LIPOVON. Cautions:DO NOT EXCEED THE RECOMMENDED DOSE.DO NOT USE DURING PREGNANCY OR LACTATION.DO NOT USE IF UNDER 18 YEARS OLD.DO NOT USE IF YOU HAVE HIGH BLOOD PRESSURE OR ANY DISEASE OF THE NERVOUS SYSTEM.DO NOT DRINK ALCOHOL.Keep out of reach of children.Lipovon is a dietary supplement Att man ska vara noga med att dricka tillräckligt med vatten kan innebära att preparatet har en vätskedrivande efffekt, och då är det ju inte så konstigt om man initialt går ned lite i vikt, precis som många gör med LCHF. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikaka Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Jag rekommenderar inte att använda dessa produkter. Prova mer idrott och motion. Framgång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Att stoppa i sig piller hjälper inte. Det är ett större arbete man behöver göra; lägga om sin livsstil. Har man ätit sig till en övervikt har man gjort det under en längre period av någon anledning. Vissa behöver stöd i form av samtal, andra KBT och för vissa räcker det att lägga om kosten bara lite medan andra kräver en större ändring. Men att äta piller eller använda andra bantningspreparat är bara en tillfällig lösning. Du kanske går ner i vikt men det kommer inte hjälpa i längden om du inte gör det andra arbetet också! dessutom är vissa bantingspreparat farliga och kan skada ditt hjärta t.ex. Jag tänker inte skriva ut vilka bantingspiller det var för jag vill inte ge någon dieén att införskaffa dem. Men se det mer långsiktigt och börja i den änden så kommer du ha igen det längre fram i livet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andresina Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Jag tror att detta är en känd produkt, men vet inte något om det. Gå ner i vikt bör vara en hel del arbete och förändring i livsstil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebena Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! Vad är vinsten med det om du inte förändrat din livsstil långsiktigt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susanne Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! Förutom Lipovon - vad ska man göra förutom att ta detta medel? Hur/vad ska man äta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slacktivisten Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! På lchf-forum hade du bara tappat 7kg. Vilket är rätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! Du tappade 9 kg för två månader? Kom dom tillbaka sen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flamman Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Någon som vet något om viktminskning produkt Lipovоn. Jag vill använda den! Jag vet ingenting om det. Тack Varför vill du använda en produkt som du inte vet något om? Ta reda på fakta först, och avgör därefter om du vill använda den eller inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninna1 Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Detta är en mycket kvalitetsprodukt. För två månader lyckades jag tappa 9 kg av min vikt. Lipovon för mig är mycket bra! Kan du berätta hur exakt gör denna Lipovon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jag tror inte det finns något som slår bacon och ägg 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Det är ett Hodiabaserat preparat, det sätter ner aptiten! Pröva strikt LCHF, det sätter oxå ner aptiten.. men på ett mer naturligt sätt, och fortsätter man sedan med LCHF så är det livslångt! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jag provade i mitt gamla liv Hodia... jag blev inte mindre hungrig för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jag rekommenderar inte att använda dessa produkter. Prova mer idrott och motion. Framgång. Eller så äter du LCHF och slipper motionera om du inte vill, men ändå gå ned i vikt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Det är ett Hodiabaserat preparat, det sätter ner aptiten! Pröva strikt LCHF, det sätter oxå ner aptiten.. men på ett mer naturligt sätt, och fortsätter man sedan med LCHF så är det livslångt! Vete sjutton.....lchf-maten är så god, så min aptit ät på topp för jämnan.Har inte lyckats hitta det där med att äta jante, dvs lagom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jag tycker fortfarande att om man vill ha en VLC diet i pulverform så kan man ju lika gärna göra äggmjölk 5 ggr per dag plus någon grön smoothie. Billigare och säkert bättre än alla pulverdiets påsar man kan köpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebena Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Kan du berätta hur exakt gör denna Lipovon! Den huvudsakliga effekten av Lipovon att dämpa hunger och öka ämnesomsättningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninna1 Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Hej. Lipovon det några bieffekter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hej. Lipovon det några bieffekter? Bortsett från eventuella biokemiska bieffekter så har det den bieffekten att du kommer att gå upp igen. Vad äter du idag? Motionerar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Min trollsensor säger mig att ninna1 och rebena är samma person som uppenbarligen försöker kränga en produkt till oss! Jämför sättet de "båda" (nyanlända) skriver på. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Min trollsensor säger mig att ninna1 och rebena är samma person som uppenbarligen försöker kränga en produkt till oss! Jämför sättet de "båda" (nyanlända) skriver på. Ja, texterna verkar ju vara maskinöversatta... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninna1 Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Synd att du känner så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Min trollsensor säger mig att ninna1 och rebena är samma person som uppenbarligen försöker kränga en produkt till oss! Jämför sättet de "båda" (nyanlända) skriver på. Jag har känt det när det gäller Rebena i alla fall. Ibland undrar jag om det finns något verktyg som skannar av nätet så att t ex dom som säljer t ex Lipovon får reda på att man diskuterar deras produkt. Jag har undrat samma sak när man i olika forum har diskuterat Annika D och hon ganska snart dyker upp och deltar i diskussionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Jag har känt det när det gäller Rebena i alla fall. Ibland undrar jag om det finns något verktyg som skannar av nätet så att t ex dom som säljer t ex Lipovon får reda på att man diskuterar deras produkt. Jag har undrat samma sak när man i olika forum har diskuterat Annika D och hon ganska snart dyker upp och deltar i diskussionen. Google alert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Google alert? Är det ett sådant program? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebena Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Hej. Lipovon det några bieffekter? Jag har inga problem med biverkningar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Är det ett sådant program? http://www.google.com/alerts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 http://www.google.com/alerts Aha, tack Bob och tack Johanna också. Det där skall jag prova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andresina Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Jag har inga problem med biverkningar! Har du några problem i framtiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebena Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Jag gör inte. Jag hade inga problem med biverkningar i framtiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Lipovon leder till döden flera kända fall. Livsfarlig produkt. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebena Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Detta är inte sant. Varför är jag fortfarande lever? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Från deras hemsida: Cautions:DO NOT EXCEED THE RECOMMENDED DOSE.DO NOT USE DURING PREGNANCY OR LACTATION.DO NOT USE IF UNDER 18 YEARS OLD.DO NOT USE IF YOU HAVE HIGH BLOOD PRESSURE OR ANY DISEASE OF THE NERVOUS SYSTEM.DO NOT DRINK ALCOHOL.Keep out of reach of children.Lipovon is a dietary supplement Makes you wonder.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiim Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Haha det är några som trollar 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Förstår faktiskt inte varför frågan ens ställs på en sida som handlar om hälsa och välmående 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiim Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Det har vi ju konstaterat precis att det är några som trollar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Det har vi ju konstaterat precis att det är några som trollar Ja det hoppas man ju att det är Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slacktivisten Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Inte så mycket trollande egentligen, snarare är syftet att öka mängden träffar i sökmotorerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts