Gå till innehåll

Japansk trädgård

Leopold Roos

Recommended Posts

Min familj har trädgårdsvisning i helgen (10-17 lör & sön). Så är ni i närheten av Nyköping rekommenderar jag det.

1263555962_resized.jpg
Det är en fin japansk trädgård - som var med i tv4s Sveriges snyggaste trädgård för några år sedan. Skrivs ofta om i tidningar och böcker. Sevärt :). Jag hjälper till och visar runt den i helgen. Kom

1263555969_resized.jpg
Mer info här:
http://besokstradgardar.se/roosgardens.html

1263555970_resized.jpg

Ursäkta off topic. Men ja en vacker och avkopplande vy kanske förbättrar hälsan för er :P. Så lite passar det väl detta forum.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag var där för några år sedan och kan garantera att det är fint.

Hoppas de har varit i Japan efter det och fått ännu mer inspiration. ;)

Länk till inlägg
  • 1 month later...

Nu idag och imorgon är det dags igen för öppenträdgård 10-17. Fint väder :).

Kommer även köra brännboll kl 14 idag, inne i stan vid Fåfängan (vid Folkungavallen i Nyköping).

Välkomna.

Länk till inlägg

Ah! Den trädgården har vi sett! Vi var runt på alla trädgårdar under några säsonger. Så du hjälper till att visa! Kul!

Edit: Nehej, det var den i Oxelösund vi har sett! Den i Nyköping är ett nytillskott sen vi åkte runt! Kanske ska ta en sväng...

Länk till inlägg

JA du är mycket välkommen. Passa på imorn kanske för snart sticker jag på brännboll. Så kan vi snacka LCHF oxå :).

Ja, blir det, så blir under söndagen. Den här dagen är redan intecknad!

Länk till inlägg

Tack för titten i den underbara trädgården, imponerande vilket arbete som lagts ned under åren och ett särskilt tack till din mamma för grustipsen! Nu är det verkligen dags att ta itu med vår egen leråker till trädgård...

Länk till inlägg
  • 10 months later...

Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.

• Skapa nytt...