Jump to content

Vänner?

Effie

Recommended Posts

När jag går in på min profil finns en rubrik "Vänner",  och där kan jag läsa "Effie har ännu inte lagt till några vänner". Sant, för jag har inte förstått vad det har för praktisk betydelse, och jag har inte hittat någon information om det.

Så jag undrar - ansvariga och andra: varför ska jag lägga till vänner? (förutom att det alltid är trevligt att se en lång lista med vänner). Har ni gjort detta?

• Like 1

Det låter i varje fall inte som att alla andra har långa vänlistor, och vet precis vad det är bra för.

LottaJ, om du bor nära Göteborg så kanske du hänger med på någon lchf-träff i Göteborg någon gång? och sedan vet du vem jag är.. :)

Zepp också, kanske?

Real Life is just another Window, and not the most interesting.. ja, det där är citerat ur minnet, och definitivt inte sant. Men roligt formulerat.

På ett annat forum var vänner något man bara såg i sin egen profil. Det hjälpte till att lättare hålla kontakten. Här kan man se varandras vänner. Jag tycker den anonyma funktionen är bra. Med en öppen vänlista får det en onödig baksida.

Jag kanske ändå sätter till några av er vart efter, just för att hålla reda på vems inlägg jag tycker om att läsa. Jag är så dålig på namn. ;)

Jag kanske ändå sätter till några av er vart efter, just för att hålla reda på vems inlägg jag tycker om att läsa. Jag är så dålig på namn. ;)

Haha det var intressant. Det handlar alltså inte om vad inlägget innehåller utan snarare om vem som skrev det. Äh bara driver lite.