Timmy Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Det var källarrens på schemat igår och vad som dök var en påse honungskarameller från när jag jobbade på försvarsmakten, det här tror jag är något slags rekord på kolhydratsinnehåll för godis, 96 gram kolhydrater per 100 gram!! http://thelifeandtimesoftimmy.wordpress.com/2013/05/19/svenska-forsvarets-nastan-rena-socker/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ujamen. Hur gamla var de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmy Posted May 19, 2013 Author Share Posted May 19, 2013 Ujamen. Hur gamla var de?Så gamla var de inte, från 2009 :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Försvarsmakten är helt kolhydratsbaserat, det är orsaken till att vi bara klarar att försvara en medelstor stad i max en vecka mot ett begränsat angrepp! Själv är jag "ett undantag" eftersom jag springer såpass bra som jag gör utan kolhydrater. Det klarar inga andra. Fast det vet ju både ni och jag bättre, eller hur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts