Maria Ivroth Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Hej! jag undrar om jag kan följa denna diet via er. jag är inte intresserad av vanlig lchf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted August 22, 2022 Share Posted August 22, 2022 Ted Naiman är en lågkolhydrat förespråkar, som också är intresserad av träning, och därför drar han inte bara ner på kolhydraterna ,utan ersätter en del av kolhydraterna med protein,för att få optimal muskel tillväxt(Det är något som tyngdlyftare,styrkelyftare och Bodybuilders sysslat med länge .) Så om du är intresserad av Ted Naimans diet i tron att du kan fortsätta äta mycket kolhydrater, så är det inte så. Fett är livsnödvändigt, men man behöver inte äta så mycket av det. Men det skall vara rätt sort.Kolhydrater behöver man egentligen inte äta några alls. Om du googlar Ted Naiman så hittar du hans böcker m.m. Lycka till. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniffe Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 High-protein diet: What it is and how to do it - Diet Doctor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Ted Naiman är en del av Diet Doctor-teamet.. https://www.dietdoctor.com/se/proteinexperten-dr-ted-naiman-ar-nu-en-del-av-team-diet-doctor Diet Doctor Podcast #70 — dr Ted Naiman https://www.dietdoctor.com/se/70-dr-ted-naiman 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 On 2022-08-20 at 13:41, Maria Ivroth sade: jag undrar om jag kan följa denna diet via er Ja, visst kan du det! Jag äter själv hyfsat mycket kött varje dag. Vi brukar inte prata så mycket om vad vi äter, utan mer om hur det funkar i kroppen när man äter olika saker. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts