Jessica Andersson Posted September 21, 2022 Share Posted September 21, 2022 Har du som mål att förbättra din hälsa? Kanske motiveras du av roliga hälsoutmaningar tillsammans med andra? Då ska du se hit! Vi har nämligen skapat en ny grupp i Connect – Diet Doctors nya digitala hälsoforum. I denna grupp kommer vi med jämna mellanrum starta upp olika utmaningar som syftar till att på ett roligt sätt komma igång med nya hälsosamma vanor. Här har vi möjlighet att stötta och peppa varandra från start till mål. Ju fler vi är som antar hälsoutmaningarna desto roligare och lättare blir det! Bjud in vänner och familj och anta första utmaningen idag. Nu kör vi! Läs mer här om hur du gör för att delta: https://www.dietdoctor.com/se/ar-du-redo-for-en-rolig-halsoutmaning Hoppas vi ses där! /Jessica Diet Doctor 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 On 2022-09-21 at 08:20, Jessica Andersson sade: Här har vi möjlighet att stötta och peppa varandra från start till mål. Det trodde jag var vad vi gjort här de senaste 10 åren eller så... 3 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kita 202 Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 jag stannar här. Har avslutat mitt medlemskap på DD från när den här perioden är slut. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted September 24, 2022 Share Posted September 24, 2022 On 2022-09-22 at 16:17, MariaF sade: Det trodde jag var vad vi gjort här de senaste 10 åren eller så... men vi har väl inte hittat på några roliga hälsoutmaningar, vad nu det innebär. Vi har bara haft det trevligt ihop ändå … 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted September 24, 2022 Share Posted September 24, 2022 4 timmar sedan, Effie sade: men vi har väl inte hittat på några roliga hälsoutmaningar, vad nu det innebär. Nej, men vi har stöttat och peppat från start till mål (i alla fall har vissa gått i mål). 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts