Putte Hutte Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Som så många andra så skippar jag gärna socker när jag gör annat än att träna. Som så många andra har jag svårt att finna sockerfria produkter. Sockerfri läsk går att finna. Men när det kommer till kallskuret KÖTT? Klart det inte finns socker i kött tänker man ju. Men när man läser innehållsförteckning och näringsvärden så inser man att så inte är fallet. Jag har sökt så gott jag kan på nätet men inte hittat en endaste skivad skinka utan tillsatt socker. Finns det att få tag på alls i svenska butiker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotte Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Pröva parmaskinka! Innehåller skinka och salt! Är otroligt god! Tyvärr rätt dyr men så är det med fina ingredienser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattazz Posted October 30, 2022 Share Posted October 30, 2022 Brödernas skinka är utan tillsatser, kommer ej ihåg om det även gäller socker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted November 1, 2022 Share Posted November 1, 2022 On 2022-10-30 at 08:40, Kattazz sade: Brödernas skinka är utan tillsatser, kommer ej ihåg om det även gäller socker Utan socker också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts