Popular Post ilmi Posted May 24, 2013 Popular Post Share Posted May 24, 2013 Jippiii ...idag vägde jag mig och jag har gått ner 6.5 kg och 18 cm runt midjan...jag är så nöjd började den 4 januari i år och har ändrat mina matvanor helt, äter inte bröd, pasta, potatis eller ris. Socker har jag inte stoppat i mig mer än på lite festliga tillfällen. Träningen har inte blivit av...tänk om jag hade tränat också... Härligt att känna sig så här frisk utan ballongmage. Jag vill bara dela med mig till er alla som misströstar, speciellt till alla kvinnor i klimakteriet som har svårt att gå ner...ge inte upp..PLÖTSLIGT HÄNDER DET 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sukkersensitiv Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Cool og grattis med det flotte vægttab - ikke sikkert at træning havde gjort den stor forskel på vægten, træning er mest for sundheden. dejligt at du har succes med den "fede" mad. :0) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Träningen behöver du inte oroa dig över... viktnedgång kräver ju ingen träning. Njut av det nya slimmade dig istället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Sedan känner du förmodligen samtidigt att du mår mycket bättre, kanske t.o.m. redan innan du gick ner i vikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts