HelgeK Posted November 16, 2022 Share Posted November 16, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 Vilken kritik är det han bemöter? Jag orkar inte klicka på alla länkar om inte ämnet är intressant. Jag gillar Gøtzsche överlag. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kita 202 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 samma här, klickar inte på länkar! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted November 23, 2022 Author Share Posted November 23, 2022 MariaF. och Kita202. För att spara tid för er och mig Sluta läs mina inlägg. Tack på förhand. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 21 timmar sedan, HelgeK sade: MariaF. och Kita202. För att spara tid för er och mig. Sluta läs mina inlägg. Tack på förhand. Om man inte vill ha respons på vad man skriver ska man kanske inte skriva just i ett forum? 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted November 25, 2022 Author Share Posted November 25, 2022 Det hela sluatade med att Peter Götzsche startade ett nytt institut, OBS! Varning klicka ej om du är länköverkänslig för härefter följer en länk.:https://www.scientificfreedom.dk/lectures/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts