Leopold Roos Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Nu har vi äntligen en träningsdel här på forumet. Jag gick igenom alla trådtitlar igår och flyttade nu över dem hit. Men jag kan ha missat många trådar. Ni får gärna hjälpa till för att se vad jag kan ha missat. Speciellt när titeln inte verkar syfta på träning. Välkomna att skapa nya trådar om träning. Men finns det en liknande redan är det bättre ni skriver där (som vanligt). Tack 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernilla Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Toppen bra idé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Kom på jag kunde söka på saker som träning och hittade ett tiotal fler trådar jag flyttade hit. Någon mer som kan hjälpa mig samla alla träningstrådar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts