Syster Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Jag vet inte om jag blivit mer blind än vanligt , men vart har forumrubriken på startsidan till kostdoktorns blogg tagit vägen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina63 Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Jag vet inte om jag blivit mer blind än vanligt , men vart har forumrubriken på startsidan till kostdoktorns blogg tagit vägen? Detsamma undrar jag, brukar alltid ta den vägen hit! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Kostdoktorn tyckte det var onödigt at ha den dubbelt...det finns en liten röd ruta med två pratbubblor i ovanför "Bloggnytt" som man ska klicka på. Den har jag aldrig sett förr. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Kostdoktorn tyckte det var onödigt at ha den dubbelt...det finns en liten röd ruta med två pratbubblor i ovanför "Bloggnytt" som man ska klicka på. Den har jag aldrig sett förr. Tack för det, har inte sett den förut, den ligger vid facebookikonen, som jag inte är någon stor fantast eller ens användare av , så det har nog gjort det "osynligt" för mig . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Ah den var svår att hitta. Man filtrerar liksom bort ikoner som dessa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Ah den var svår att hitta. Man filtrerar liksom bort ikoner som dessa. Ja, jag tror det finns en risk att besökare på bloggsidan, kanske missar forumet och inte hittar hit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Kostdoktorn tyckte det var onödigt at ha den dubbelt...det finns en liten röd ruta med två pratbubblor i ovanför "Bloggnytt" som man ska klicka på. Den har jag aldrig sett förr. Ah den var svår att hitta. Man filtrerar liksom bort ikoner som dessa. Jösses... ja mina ögon filtrerade bort den ikonen direkt. Tack och lov hade jag URL:en i huvudet. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts