Popular Post Limp Posted May 26, 2013 Popular Post Share Posted May 26, 2013 Dagen började med en spännande övning med höga förväntningar. Redan klockan kvart över sex i morse, ställde jag mig på vågen. Jag vägde mig nämligen i går och då stannade vågen på 100,1 kg. Skulle den visa mindre idag, var den stora frågan ? Skulle jag "spränga" 100 kgs vallen ? Jajamensan... tre efterföljande vägningar som alla visade under 100 kg. 99,7... 99,9 och 99,8 gav bekräftelsen. M.a.o kan jag konstatera att jag kommit i mål med det viktmålet som jag satte vid starten av mitt LCHF-ätande. 100 kg i vikt var nämligen mitt godtyckliga mål från i fjol. Nu är jag framme och har jag inga förutbestämda viktmål kvar och jag kommer i fortsättningen köra litet planlöst. Äta gott LCHF och må bra ! Jag ska dock inte ändra på något och förutsätter att viktminskningen fortsätter i sin egen takt. 30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flamman Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Grattis! Jag är säker på att du kommer tappa fler kg av bara farten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Jerker Posted May 26, 2013 Popular Post Share Posted May 26, 2013 Grattis! Själv landade jag på exakt 100 kg vid morgonens vägning, och att bryta igenom, ner under det, är ju en psykologisk gräns, att väga 2-siffrigt igen! Men för att jag ska ner under 30 i BMI så ska jag under 99 kg, vilket alltså nu är inom räckhåll! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Grattis till framgången :-) Härligt att höra att det finns de som kommer i mål för ibland så tvivlar man på sig själv. Sådana här trådar är inspirerande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Grattis Fantastiskt jobb du har gjort. Var stolt över dig själv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalvind Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Grattis! Härligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Nordahl Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Stort Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Grattis! Imponerande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susanne Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Jättegrattis till dig! Underbart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Stort grattis Limp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asta_B Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Vad roligt! Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiny Tom Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Gött (blomkåls)mos! Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LenaA Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Grattis, Limp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Suveränt!Grattis :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majoren Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Snyggt och målmedvetet jobbat och inte minst bra inspiration för de som står i begrepp att påbörja en lika lång viktresa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitteusa Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Stort GRATTS Limp! Jag gillar hur du vid ett tillfälle bytte från Helan till Halvan i din profil. Kan tänka att de yngre på detta forum inte har en aning om vad du menar. Men som en 60+ som växte upp med Helan, Halvan och Chaplin så gillar jag detta! Keep up the good work, och du kommer att gå ner mer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Snyggt! Intressant det här med att kroppen själv hittar sin idealvikt när man äter LCHF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minou Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Istället för "banta" skulle man ju kunna säga att kroppen normaliserar sig, det är åtminstone så jag tänker. Keep up the good work på er! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Tack alla för peppningarna... stödet från er värmer. Jag passade också på att ge mig själv en 50 kg's present. Det blev en röjsåg... för att få litet smygmotion ;-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Bra jobbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaE Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Yay! Grattis! Välkommen till "andra sidan"! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaB Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Härligt! Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lily73 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 underbart! Stort grattis och bra jobbat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts