Mig Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 Har en fråga. Jag äter lågkolhydratskost. Blev dock alltför mycket nötter igår, och jag fick jätteont i magen. Tror det är av nötterna. Idag har jag fortfarande väldigt ont, 24 h efteråt. Är det normalt med ont i magen så länge efter kolhydratsintag? Hur länge kan det sitte i? Och, nej, jag är inte allergisk mot nötter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cederulla Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 All mat man är ovan, får man oftast ont i magen av. Kan vara fett; kolhydrater, kryddor mm. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mig Posted December 25, 2022 Author Share Posted December 25, 2022 Ja. Kan evt vara fyrtinsyran som skapar den otroliga smärtan? Gör fortfarande jätteont. Hittar ingen info om hur länge det kan sitta i, eller halveringstid av f.syran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts