Annika Rane Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Som inbiten LCHF:are sedan många år tycker jag om och har läst många faktaböcker i ämnet. Däremot äger jag ingen "receptbok" och känner nog inget behov av det heller. Nu ska jag emellertid ge bort en bok till en vän som är nyfiken på livsstilen. Vilken väljer jag? Den ska vara riktigt tilltalande med vackra bilder och lagom mycket fakta. En inspirerande presentbok alltså, snarare än en baskokbok. Är den dessutom fräsch och någorlunda nyutkommen är det ett plus. Har själv funderat på Åses (56kilo) bok eller Moniques nya bok. Någon som har dem? Tips på vackra böcker mottages tacksamt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessima Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Jag har Åses bok och tycker att den är jättebra! Enkla recept, trevliga bilder och kort, snabb, fakta om LCHF. Den heter ju dock viktminskning med LCHF, så om din vän inte öppet försöker gå ner i vikt och är lite känslig för "påhopp" kanske det är bättre att välja en annan bok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Önskemål om viktnedgång är tydligt uttalat, det är inget problem alls! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Litsfeldts "Kom igång med LCHF på 14 dagar" kanske kan vara nåt?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lykkeliten Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Jag har Åses bok och tycker den är jättebra. Den ger även svar på sånt man kan fundera på i början, som "varför går jag inte ner i vikt direkt" m.m. Har precis beställt hem Moniques nya bok, ska bli spännande att se hur den är. Kan rapportera det när jag fått den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts