Jump to content

Frusen

lelleleo

Recommended Posts

Ja! Jag har alltid varit "varmblodig" men fryser mer nu, speciellt någon/några timmar efter middagen...?!

Har alltid hört att man blir varmare när förbränningen är hög men jag har ju trots allt gått ner -15 cm i midjan sedan början av februari så jag undrar jag.... Mår ju toppen på alla sätt, men har noterat just att jag fryser mer än tidigare.

Nej, då gör ni nåt fel

Äter för lite fett eller för lite kalorier öht

Ni ska känna er varma & goa annars är inte er förbränning där den ska vara :mellow:

Jag vet att det är så, men frågan är om mina hormoner ställer till det? Är den "härliga" ^_^ övergångsåldern så en och annan vallning kommer det mellan varven.... Äger ingen våg men har som sagt minskat rejält och gått ner två storlekar i byxor på den här tiden. Mår också  bättre än på många år, äter mig mätt och är inte fettskrämd längre, så nog känns det som förbränningen fungerar..

Men detta är intressant för precis som du säger så vet jag att det är ett tecken på att förbränningen inte är som den ska..

Ska tillägga att jag inte fryser varje dag, men ändå mer än tidigare... Skyller tills vidare på åldern ;)

Nej, då gör ni nåt fel

Äter för lite fett eller för lite kalorier öht

Ni ska känna er varma & goa annars är inte er förbränning där den ska vara :mellow:

Aj då... Jag försköker köra et system med en krafig fettkaffe på morran, huvudmål i 18 tiden, + en 24 timmar fastedag torsdag - fredag.... Inte helt lätt att hitta rätt här....