Ramos84 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Hej!Jag har ätit LCHF sedan början av mars detta år och började samtidigt med träning. Jag har gått ner ganska mycket i vikt men har nu stannat 3 kg från mitt målvikt. Kan det bero på att jag tar saroten och tramadol? (Jag tar bägge för ryggsmärtor efter en ryggoperation). mvh Gabriela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinaJ Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Det skulle i så fall vara Sarotenen, men jag är inte säker. Det borde hur som helst gå att komma runt problemet genom att experimentera lite med maten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enQuiLa Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Har sedan jag började med Saroten i februari gått upp 10 kilo. Brottas som fan med att gå ner igen. Svårt att uppnå ketos dessutom, vilket bara tog några dagar innan Saroten. Så det kan kanske vara Saroten i ditt fall också Gabriella. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts