MartinaJ Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Tack för era frågor om LCHF & träning ikväll! Jag tycker att LCHF och träning är värd MYCKET mer uppmärksamhet än vad det generellt sett får, så jag kommer säkert titta in här ofta! Trevligt forum-initiativ! Kom ihåg att experimentera er fram till de som funkar bäst för er, mer/mindre kolhydrater, inga/många mejerier, lite/mycket kalorier och lär känna era kroppar! I inledningsfasen till ketos är de normalt att uppleva trötthet eftersom kroppen inte förstått att den ska drivas på fett, men de går ALLTID över! Ge det ett par veckor, och glöm inte att salta maten lite extra! Godnatt! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Tack själv för idag. Glad min idé att få hit dig verkade fungera bra här på forumet (kanske inte på bloggen dock tyvärr). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Tack för att du är en riktig vitamininjektion och virvelvind för många av oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sukkersensitiv Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Selv tak fordi du deler ud af din viden og tak for en rigtig cool blogg. :0) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts