EB_ Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Måste bara påtala att jag tycker att alla trådar döpta "Martina: " i träningsforumet är ett problem. Dels är det jobbigt att läsa och dessutom så är det svårt att veta om man ska gå in och läsa och eventuellt besvara dessa som om de vore vanliga trådar. Om man ska köra något liknande igen där man låter en person svara på detta sätt så måste man hitta en annan lösning. Jag föreslår att moderatorerna döper om alla dessa trådar alternativt lyfter ut dessa till någon annan (nyskapad?) del av forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Bra ide, jag tar bort Martina i de .Edit: Fixade det och gjorde topic:arna tydligare.Folk får gärna svara i de trådarna. Man skulle bara ge Martina en chans att svara först. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 En idé vore ju att tagga trådarna med en speciell förutbestämd tagg nästa gång, som t.ex. "träning med Martina" eller nåt sånt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts