Leopold Roos Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Har just bytt avatar! Här får ni gärna posta om ni oxå nyss bytt, eller vill ha hjälp med att byta. Tycker för få har någon bild alls till sin profil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Jag har försökt. Först var bilden för stor (alltså filstorleken), när jag väl lyckats minska den gick den inte att använda. Då gav jag upp; så spännande är det inte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Nöjd med min MacReady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jag är så nöjd med min. Verklighetens vackra nuna får ni se om vi träffas på riktigt någon gång. Ingen ny Stockholmsträff på gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaE Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Jag bytte idag. Till den mer verklighetstrogna gråsprängda. *s* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Jag är så nöjd med min. Verklighetens vackra nuna får ni se om vi träffas på riktigt någon gång. Ingen ny Stockholmsträff på gång? Jojomen: http://forum.kostdoktorn.se/topic/2339-stockholm-4-sommartr%C3%A4ffen/ Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 Någon mer som vill ha hjälp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts