Penilla Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Idag är det min tredje dag med strikt lchf. Jag känner mig mycket svag idag, dag 1 och 2 mådde jag jätte bra. Är det normalt? Tycker jag äter bra med fett. Men det kanske är ett av omställningsbesvären? (och jag började med strikt lchf direkt från att äta allt... - jag har alltså inte trappat ner) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta_B Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Ja, och det kan bli värre. Jag gjorde precis som du (strikt från början) och mitt humör var under all kritik. Jag gick och muttrade för mig själv i affären över alla människor som råkade stå i vägen eller bara att de överhuvudtaget existerade. Det gick över på en dag eller två Sedan följde några veckor med konstant hunger och mjölksyra i benen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Drick massa vatten och ät extra salt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts