Jump to content

Hemligt projekt

Leopold Roos

Recommended Posts

Hej. Jag har börjat med ett LCHF projekt jag vill hålla hemligt tills det blir lite mer färdigt. Är det någon som känner den har lite tid över och vill hjälpa till och kan vara tyst ett litet tag så skicka mig gärna ett PM. Ju mer hjälp jag får desto snabbare får ni andra veta vad det är :). Det går lätt att samarbeta i detta projekt och behövs inga särskilda kunskaper förutom om just det vi pratar om i detta forum :P.

PS: Jag kommer inte tjäna pengar på din hjälp, så var inte orolig för avundsjukan/snålheten/svenskheten :P. DS

• Like 4

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Leos hemliga projekt är ju som sagt lite hemligt :) Men jag kan säga som så, att tycker man om att skriva, vilket jag tror många här gör, så är det ett roligt projekt som man kan lägga ner hur lite och hur mycket tid man vill eller kan på ;)

Så alla ni duktiga skribenter här på forumet, som har lite tid över, räds icke.

• 2 weeks later...

Tack för det Stefan (vem det nu är). Jag höll visst inte detta projekt tillräckligt hemligt, så någon registrerade adressen jag tänkte ha. Men har nu fixat en snarlik adress som nästan är lika bra.
Man slutar aldrig förvånas över folks själviskhet nu när jag försöker göra något mycket osjälviskt. Skulle jag betala denna stefan för adressen tänkte han nu eller? Inte troligt någon kommer på samma ide nu samtidigt precis.

Iallafall så går projektet framåt, kommer snart avslöja vad det är, och senare om några månader kommer ni kunna få se det.

Vill gärna fortfarande ha hjälp om någon har tid över och gillar att skriva saker (men behöver ingen kunskap utan bara gilla LCHF och liknande).

• Like 2