Jump to content

Ny bantingsmetod

Anders A

Recommended Posts

Det som fascinerar mig är att idéer som den här, liksom GBP och den nya Kalmarmetoden där man tömmer ut maginnehåll osv. inte stannar på ritbordet eftersom de är så galna! Hur kan man med berått mod gå vidare med såna här tokerier?

• Like 1

Jag piercade min tunga för bra många år sedan, men det läkte ju borde inte detta göra det oxå??? Dessutom så gick det att äta fast föda ändå, bara lägga det bakom den nygjorda piercingen. Nej helt galet med denna bantningsmetod, lika galet som bl.a. att (oxå i Hollywood) göra en mastektomi i förebyggande syfte!!!!!

Vet inte jag om man kan jämföra plastbiten och mastektomi... Plastbiten är ju helt galet, men om det fanns bröstcancer med dödlig utgång i min släkt i flera generationer så hade iaf jag gjort en mastektomi i förebyggande syfte.... men det är jag det...

Jag piercade min tunga för bra många år sedan, men det läkte ju borde inte detta göra det oxå??? Dessutom så gick det att äta fast föda ändå, bara lägga det bakom den nygjorda piercingen. Nej helt galet med denna bantningsmetod, lika galet som bl.a. att (oxå i Hollywood) göra en mastektomi i förebyggande syfte!!!!!

Vet inte jag om man kan jämföra plastbiten och mastektomi... Plastbiten är ju helt galet, men om det fanns bröstcancer med dödlig utgång i min släkt i flera generationer så hade iaf jag gjort en mastektomi i förebyggande syfte.... men det är jag det...

Min poäng är att det är radikalt att göra det i förebyggande syfte, speciellt när kost tydligt förbättrar utsikterna, överhuvudtaget så är vårt samhälle väldigt intresserat av snabba lösningar med operationer. Det är inte bara att operera hit och dit, det kan ha ödesdigra konsekvenser. Det är så vanligt med operationer av olika slag att många inte tänker på det, men du får ju tycka vad du vill.

Undra om det inte gör mindre ont om man limmar ihop det mesta av läpparna med superlim. Man lämnar en liten springa och sedan är det bara använda sugrör för att få i sig vällingen. Korkat är ordet...