Anders A Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jamen här har vi ju ett helt lysande sätt att gå ner i vikt på http://www.expressen.se/halsa/galen-bantning-syr-fast-plastbit-pa-tungan/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Ja... vad ska man säga? De som har en plastbit fastsatt på tungan säger antagligen inte så mycket, av naturliga skäl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jaa.. vad gör man inte för hälsan och för att må bra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jaa.. vad gör man inte för hälsan och för att må bra? Mm... som t.ex. att så snabbt som möjligt plocka ut den där plastbiten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Det som fascinerar mig är att idéer som den här, liksom GBP och den nya Kalmarmetoden där man tömmer ut maginnehåll osv. inte stannar på ritbordet eftersom de är så galna! Hur kan man med berått mod gå vidare med såna här tokerier? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Mm... som t.ex. att så snabbt som möjligt plocka ut den där plastbiten! Jamen.. det gör ju ont att ens pilla på plastbiten! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jag piercade min tunga för bra många år sedan, men det läkte ju borde inte detta göra det oxå??? Dessutom så gick det att äta fast föda ändå, bara lägga det bakom den nygjorda piercingen. Nej helt galet med denna bantningsmetod, lika galet som bl.a. att (oxå i Hollywood) göra en mastektomi i förebyggande syfte!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celica Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Vet inte jag om man kan jämföra plastbiten och mastektomi... Plastbiten är ju helt galet, men om det fanns bröstcancer med dödlig utgång i min släkt i flera generationer så hade iaf jag gjort en mastektomi i förebyggande syfte.... men det är jag det... Jag piercade min tunga för bra många år sedan, men det läkte ju borde inte detta göra det oxå??? Dessutom så gick det att äta fast föda ändå, bara lägga det bakom den nygjorda piercingen. Nej helt galet med denna bantningsmetod, lika galet som bl.a. att (oxå i Hollywood) göra en mastektomi i förebyggande syfte!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Vet inte jag om man kan jämföra plastbiten och mastektomi... Plastbiten är ju helt galet, men om det fanns bröstcancer med dödlig utgång i min släkt i flera generationer så hade iaf jag gjort en mastektomi i förebyggande syfte.... men det är jag det... Min poäng är att det är radikalt att göra det i förebyggande syfte, speciellt när kost tydligt förbättrar utsikterna, överhuvudtaget så är vårt samhälle väldigt intresserat av snabba lösningar med operationer. Det är inte bara att operera hit och dit, det kan ha ödesdigra konsekvenser. Det är så vanligt med operationer av olika slag att många inte tänker på det, men du får ju tycka vad du vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Undra om det inte gör mindre ont om man limmar ihop det mesta av läpparna med superlim. Man lämnar en liten springa och sedan är det bara använda sugrör för att få i sig vällingen. Korkat är ordet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts