Antonius Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Hejsan allihopa ! Har ni några nyårslöften inför det nya året? själv är mina att börja träna ordentligt och varaktigt, samtidigt som jag fortsätter med LCHF! berätta gärna om era nyårslöften, är nyfiken på att höra! /Antonius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Det blir inga löften för min del, så jag slipper bryta dem. Däremot ska jag försöka nå normal-BMI någon gång under året, Men det är dock en gammalt dröm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonius Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Det blir inga löften för min del, så jag slipper bryta dem. Däremot ska jag försöka nå normal-BMI någon gång under året, Men det är dock en gammalt dröm. Men... om du kämpar på så bör du väl kunna få ett bättre BMI? Varför skulle det vara en gammal dröm för?, Jag är säker på att du kommer klara det så länge du har viljan! Däremot, tänk dig alla Amerikaner som lovar att de ska sluta röka? ytterst liten del som verkligen klarar av det, sen kan man ju undra hur länge det sen kommer hålla i sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchftrollet Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Slutade lova för många år sen;) Önskar dock mej och alla andra ett härligt 2013 med massa välmående!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strutfus Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Nej inga löften. Tänker bara köra med LCHF, när jag börjar jobba den 2 januari.Önskar Alla Ett Gott Nytt LCHF-år 2013 kramiz Jeabette O Tusen tack till Doc som hjälper alla må bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernilla Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Jag har som mål detta året att försöka att gå ner ytterligare 6 kg så kommer jag ner till min målvikt. Har kört super strikt LCHF första halvåret men nu sista halvåret har jag fuskat mer... Så nu blir det stikt igen efter nyår. Gott nytt år på er alla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Har bestämt mig för att bli striktare med kosten, för jag har fuskat lite för mycket på senare tid... Så nu blir det andra bullar... d.v.s. Gotländska Köttbullar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vica Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Fortsätta med LCHF precis som nu. Mitt löfte till mig själv är att träna, men det löftet gav jag mig redan för 6 månader sedan. Så det räknas kanske inte som något nyårslöfte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts