Leopold Roos Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Hej. Någon som är medlem där och kan ge ett omdöme och beskrivning av den sidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Jag var medlem några månader för ett par år sen, men tyckte att det var för dyrt i förhållande till innehållet, så jag hoppade av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 20, 2013 Author Share Posted June 20, 2013 Vad var det för innehåll? Var forumet stort? Fick man prata mycket med dessa? http://www.lchf.se/Omoss.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Det är givetvis helt ok att slå mynt av sin kunskap och dessa personer är tveklöst bland de kunnigaste vi har inom Lchf-rörelsen men Jag tror mer på den här formen i öppna forum där vi lär av och med varandra Det finns egentligen ingen kunskap där som vi inte redan har här hos kostdoktorn eller på KIF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Forumet på LCHF.se är i stort sett stendött. Jag blev medlem mest för kostverktygets skull, men det verktyget är svårarbetat och långsamt och knappast värt att betala för i sitt nuvarande skick. En ny version ska visst vara under utveckling, men när den kommer återstår att se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Vad var det för innehåll? Var forumet stort? Fick man prata mycket med dessa? http://www.lchf.se/Omoss.aspx Nja, nu minns jag inte riktigt, men jag blev besviken på att det var så lite att göra där. Att ta rejält betalt för en sajt förpliktigar! Då ska det verkligen finnas mycket som man vill ha och inte får tag på på andra ställen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts