Popular Post Limp Posted June 20, 2013 Popular Post Share Posted June 20, 2013 Idag inleder jag återtåget ! Kanske för att fira midsommarsolen... på något sätt känns nämligen att tiden är mogen just nu. Det jag gjort, är att jag slutat väga och registrera maten. Hädanefter kommer jag tillämpa mina kunskaper som jag skaffat under det gånga året. Jag tror nämligen mig också kunna även äta som "folk" och känner att det stödet som siffrorna gett mig innan, sitter numera i ryggmärgen och jag behöver inte längre mina tabeller och information om fördelningar och intagsmängder. Jag gör ett försök. Håll tummarna för att det går vägen... 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sukkersensitiv Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Krydser fingre for dig, håber en dag selv at blive lige så modig !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pathfinder Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Jag litar på att du fixar det. Man vet ju vad alternativet är... Men så klart håller jag ändå tummarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Det fixar du :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts