Sandra Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Självklart ska jag fortsätta att äta LCHF eftersom jag mår så bra av det, men jag tror att lagom till årets början så bör i stort sett alla omställningsbesvär vara förbi för mig. Därför ska jag träna mer (har köpt ett årskort på gym redan och varit dit ett par gånger, men avsteg under julen har gjort att mina muskler inte riktigt känner för att röra på sig igen), umgås med vänner och bekanta (något jag inte velat göra under tiden jag varit deprimerad), lära mig laga fler maträtter, rita, läsa bra böcker, gå på promenader, och andra saker som är roliga och stimulerande. Det tror jag är viktigt för välmåendet och övriga delar av ett gott liv har jag redan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Tjuvstartar mitt nyårslöfte med goda hamburgare av bra kvalitet (naturligtvis utan bröd!) med majonnäs, en pytteliten bit 85% choklad, och en stunds ritande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts