Jump to content

LCHFKlubben

Leopold Roos

Recommended Posts

Om jag minns rätt var det ganska många som var besvikna och klev ur klubben och startade gemensam tråd på matdagboken.se istället...

Edit: Kollade upp och det jag skrev ovan stämde. Dock vet jag inte varför de var besvikna på LCHF-klubben. Det går kanske att läsa om i deras tråd...

Jag har varit medlem. Jag gillade sidan i sig så sett, men övriga medlemmar var fruktansvärt inaktiva så det kändes helt enkelt inte värt det. Det hände för lite. Det bör väl dock förändras med tiden i takt med att fler registrerar sig. Katrin var inte särskilt delaktig dock, däremot var övrig personal det. 

1. vet att martina http://www.primalscienista.com/  hade sin blogg via dom förut, men fick (har jag för mig) dåligt eller inget betalt, de höll aldrig vad de lovade etc så hon gjorde en egen hemsida ist. Står nog något om det i hennes blogg

Samtliga bloggare som var med från start har slutat, sedan kom det ett nytt gäng & alla verkar ha slutat där också. Varför? För att inget funkar helt enkelt, jag höll i de tekniska bitarna på sidan i början så såg lite "behind the curtains"... tror problemet är att de inte vill lägga några pengar på det, men samtidigt maxa ur så stor vinst som möjligt. De lovade mig först 30 öre, sedan 10 öre per sidvisning men de blev det ju inget av såklart. Förlorade många tusen på att blogga där med tanke på att jag bytte från en vinstdrivande blogg till en kostsam blogg, där jag inte heller kunde lägga upp eget material eller ens ändra minsta lilla på designen. Sedan när de började skriva saker som jag inte kunde stå för, såsom att KZ gav ut en snusbok etc så flyttade jag med en gång!

• Like 3