Leopold Roos Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Syster har nu blivit moderator för forumet. Vi tror hon kommer sköta sig väl . Välkommen in i "gänget". Hon har gjort många insiktsfulla inlägg.Det blev en lucka öppen då Sandra kände hon inte hade tid för det längre. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Syster Posted June 25, 2013 Popular Post Share Posted June 25, 2013 Syster har nu blivit moderator för forumet. Vi tror hon kommer sköta sig väl . Välkommen in i "gänget". Hon har gjort många insiktsfulla inlägg. Det blev en lucka öppen då Sandra kände hon inte hade tid för det längre. Tack för välkomnandet jag ska försöka sköta detta uppdrag på bästa sätt, jag får väl en inskolningsvecka? Jag skulle även vilja passa på att säga att det är alla vi här på forumet, fantastiskt duktiga, kloka, idèrika och kunskapstörstande människor som gör forumet. Här kan man lära sig mycket, få nya idèer och insikter. "Sanningen måste förvärvas av varje enskild människa. Vill du veta något måste du själv se på alla premisserna, själv lyssna på alla argumenten och sedan själv avgöra vad som verkar mest logiskt. Det går lätt snett om du ber auktoriteterna göra arbetet åt dig" Ett citat av Uffe Ravnskov från efterskriften ur boken Fett och kolesterol är hälsosamt. 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Välkommen Syster! Och tack för det fina citatet - så rätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Välkommen Syster! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Tack för välkomnandet Kjell och Doc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Ja... du är så välkommen, Syster. Fast jobbet lär ju inte bli speciellt betungande. Det har vi alla våra trevliga forister att tacka. Tummen upp för den goda atmosfären här på forumet 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ja... du är så välkommen, Syster. Fast jobbet lär ju inte bli speciellt betungande. Det har vi alla våra trevliga forister att tacka. Tummen upp för den goda atmosfären här på forumet Tack för det Limp. Och jag håller verkligen med om den trevliga atmosfären här på forumet. Man blir nog trevlig och glad av LCHF, då man slipper blodsockersvängningarna eller så var alla här lika glada och trevliga redan innan LCHF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts