Bengt Nilsson Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Jonas Colting skrev om RF:s kostråd i november 2011. Lyssna inte på RF:s kostrekommendationer! Jag misstänker att det inte har ändrat sig, eller hur? Själv idrottar jag inte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Försökte finna vad RF betyder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Försökte finna vad RF betyder? Det är Riksidrottsförbundet, upptäckte jag... en väldigt energifattig förkortning med tanke på vilka som är medlemmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Bengt Nilsson:Du kan ju precisera mer vad du vill diskutera så alla inte måste läsa allt som står det. Tips för framtida länkningar med. Alltså det är bra du länkar till rapporter/artiklar/viodeor - men det vore bra om du skrev lite mer i dina inlägg om det hela .Antar du syftar på att typ hela träningsvärlden tror man måste ha massa kolhydrater för att kunna träna? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Nilsson Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 Bengt Nilsson: Du kan ju precisera mer vad du vill diskutera så alla inte måste läsa allt som står det. Tips för framtida länkningar med. Alltså det är bra du länkar till rapporter/artiklar/viodeor - men det vore bra om du skrev lite mer i dina inlägg om det hela . Antar du syftar på att typ hela träningsvärlden tror man måste ha massa kolhydrater för att kunna träna? OK, jag ska försöka vara mer pratglad. Det jag syftade på är att RF troligen inte kommer att ändra sig förrän Livsmedelsverket gör det. Jag råkade hitta Martinas utmärkta text om gymträning och LCHF. Äter man LCHF behöver man inte tänka på bulka och deffa. http://www.primalscienista.com/att-bulka-pa-lchf/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts