Jerker Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Så damp LCHF-magasinet ner i lådan! Trevlig läsning under den lata eftermiddagen! Det är alltid skönt att läsa en publikation med gedigna texter skrivna av riktigt kunniga personer! Jag är avundsjuk på er som fortfarande har det framför er! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ja bra tidning . Jag trodde inte jag skulle få den då det varit krångel med prenumerationen men det gick bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 hmm varför har alla börjat länka reklam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 hmm varför har alla börjat länka reklam? Vad menar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Tex så är ordet vad i din mening länkat till reklam... arghh eller är det min dator som "trollar" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 hmm varför har alla börjat länka reklam? Det beror nog mer troligt på att du har ett virus på din dator som slänger in reklam när vissa ord dyker upp!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Tex så är ordet vad i din mening länkat till reklam... Då förstår jag. Jag hade samma problem för några månader sedan och det visade sig vara någon mjukvara i min dator som smugit sig in och skapade mystiska länkar. Dessvärre minns jag inte hur jag fick bort det. Men det låter som att du har ett liknande problem. Händer det överallt på internet eller bara här på forumet? (Jag har alltså inte lagt någon länk i ordet "vad".) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 argh det är min dator som gör det. sorry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 http://datorn.ifokus.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts