Melliz Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hej alla underbara människor! Vad gör ni en lördag som denna? Någon som vet om det blir några fler lchf träffar/campingar i sommar? Är väldigt sugen på att vara lite social och träffa människor som också äter lchf/paleo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Vore skoj att dra ihop nåt. Så synd jag missade säffle.Man bore dra ihop en eftermiddag+kväll picknick där varje tar med sig en viss sorts mat som räcker till alla (lite vardera) som meddelat de vill komma. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hej alla underbara människor! Vad gör ni en lördag som denna? Någon som vet om det blir några fler lchf träffar/campingar i sommar? Är väldigt sugen på att vara lite social och träffa människor som också äter lchf/paleo! Kom till Stockholm den 14 juli! Om det blir någon träff i Malmö/Lund i början av juli kanske jag också kommer dit, ska hälsa på släkt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 Vore skoj att dra ihop nåt. Så synd jag missade säffle. Man bore dra ihop en eftermiddag+kväll picknick där varje tar med sig en viss sorts mat som räcker till alla (lite vardera) som meddelat de vill komma. Ja! Vore väldigt skoj att dra ihop något... missade också Säffle! Låter som en bra plan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 Kom till Stockholm den 14 juli! Om det blir någon träff i Malmö/Lund i början av juli kanske jag också kommer dit, ska hälsa på släkt... Vad händer då den 14 juli!? Är de camping eller en träff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Vad händer då den 14 juli!? Är de camping eller en träff? Ingen camping, vi ska nog bara ut och äta lunch tror jag, men om du är i närheten kan det ju vara kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Idag har jag tagit en liten segeltur i min nära kompis segelbåt. Vi testade nya motorn och att allt annat fungerade som det skulle. De ska segla till gottland nästa vecka. Synd man missar det.Snart ska jag till Vallarna (gräsäng/kullar mitt inne i stan) och ttar med mig bollar, frisbee och andra utomhusspel och ska möta ut en tiotal kompisar.Har även hunnit med att jobba 6h.Vad gör ni andra? Jobbar tyvärr 14e så blir svårt att vara med på den träffen i sthlm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Vadå trevlig.. det spöregnar ju ute.. och jag höll på att bli som en dränkt katt när jag väl tordes mig ut för att inhandla livets nödtorft! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Mellan skurarna rensar jag ogräs. Under skurarna ser jag på film och stickar. En alldeles lagom avspänd lördag med andra ord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 Vadå trevlig.. det spöregnar ju ute.. och jag höll på att bli som en dränkt katt när jag väl tordes mig ut för att inhandla livets nödtorft! Hahaha!! Ja.. man måste ju se de lite positivt vet du började regna så fort jag gick ut också ... Solen får gärna titta fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Idag har jag varit på reptilmässa och kollat in ormar, ödlor, grodor, skorpioner, sköldpaddor och spindlar.. Min kompis dotter handlade en spindel så nu har hon två.. Inte mitt favoritdjur precis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts