Jump to content

Vad gör alla en trevlig lördag som denna!? :)

Melliz

Recommended Posts

Hej alla underbara människor! Vad gör ni en lördag som denna? Någon som vet om det blir några fler lchf träffar/campingar i sommar? :D Är väldigt sugen på att vara lite social och träffa människor som också äter lchf/paleo! :)

Hej alla underbara människor! Vad gör ni en lördag som denna? Någon som vet om det blir några fler lchf träffar/campingar i sommar? :D Är väldigt sugen på att vara lite social och träffa människor som också äter lchf/paleo! :)

Kom till Stockholm den 14 juli! Om det blir någon träff i Malmö/Lund i början av juli kanske jag också kommer dit, ska hälsa på släkt...

Vore skoj att dra ihop nåt. Så synd jag missade säffle.

Man bore dra ihop en eftermiddag+kväll picknick där varje tar med sig en viss sorts mat som räcker till alla (lite vardera) som meddelat de vill komma.

Ja! Vore väldigt skoj att dra ihop något... missade också Säffle! Låter som en bra plan.. :)

Idag har jag tagit en liten segeltur i min nära kompis segelbåt. Vi testade nya motorn och att allt annat fungerade som det skulle. De ska segla till gottland nästa vecka. Synd man missar det.
Snart ska jag till Vallarna (gräsäng/kullar mitt inne i stan) och ttar med mig bollar, frisbee och andra utomhusspel och ska möta ut en tiotal kompisar.
Har även hunnit med att jobba 6h.

Vad gör ni andra?

Jobbar tyvärr 14e så blir svårt att vara med på den träffen i sthlm.

Vadå trevlig.. det spöregnar ju ute.. och jag höll på att bli som en dränkt katt när jag väl tordes mig ut för att inhandla livets nödtorft!  :blink:

Hahaha!! Ja.. man måste ju se de lite positivt vet du ;) började regna så fort jag gick ut också ... Solen får gärna titta fram :)