klintan Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Kul med forumet! Jag hoppas att stöd för Tapatalk dyker upp snart. Jag lyckas inte bli vän med mobilversionen och IP.Boards egen app "IPB Mobile" verkar inte stödja kategorier/inlägg med svenska tecken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Tapatalk kommer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Tapatalk skall nu vara installerat. Prova gärna att allt fungerar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Tapatalk skall nu vara installerat. Prova gärna att allt fungerar! Kan du utveckla dig lite. Vad är Tapatalk ? Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Tapatalk är en app för diverse mobila enheter som används av vissa (men inte mig ) för att följa olika diskussionsforum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Ahhha.... aldrig hört innan. Finns det för iphone också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Johan" data-cid="3634" data-time="1357298393"><p> Tapatalk skall nu vara installerat. Prova gärna att allt fungerar!</p></blockquote> Jag hittar tyvärr inte forumet i Tapatalk. Har du gått vidare i installationsguiden på http://tapatalk.com/activate_tapatalk.php och valt "Add my forum to Tapatalk Network". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Larz" data-cid="3651" data-time="1357299381"><p> Ahhha.... aldrig hört innan. Finns det för iphone också?</p></blockquote> Ja, det finns för iPhone! Gör det enklare att se nya inlägg, svara och följa intressanta trådar. Sök på Tapatalk på App Store. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Är det någon bugg när man svarar med mobil-versionen? Att citera inlägg vekar skriva ut HTML-koden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larz Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Är det den för 22 kr då? Taptalk Foruma App heter den. Retar ihjäl mig när det bara blir heroglyfer. Har varit ute för det på ett annat forum. Man blir ju arg om man skriver ett långt inlägg och det blir fullständigt oläsligt men jag är kanske överkänslig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Tapatalk skall nu vara installerat. Prova gärna att allt fungerar! Sådärja, nu hittar jag forumet i Tapatalk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Yes, nu fungerar Tapatalk. 22 kr för iPhone och 38 kr för iPad HD-version dock (till utvecklarna, inget till mig). Åtminstone på iPhone kan det vara värt det. På iPad verkar man kunna använda fulla versionen utan mobilanpasssning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klintan Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 Har någon testat Tapatalk 2? Verkar vara billigare just nu, men vet inte om det är bättre eller i en utvecklingsfas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts