Hildegaard Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Nu har jag haft diarre´ i 3 dagar. Har ätit stekta ägg o kött alla dessa dagar. Ska jag äta någon grönsak, vilken i så fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Har vid några tillfällen fått diarre.Antingen så har jag ätit för mycket choklad.Eller så har jag fått i mig för mycket fett. Tror inte på grönsaker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheOcean Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Äpplen styrde upp min mage när jag ätit för mycket kokosolja i några dagar. Låg även lågt med fettet över lag tills magen var med på noterna igen. Kanske inte samma anledning till dina magproblem, men kanske kan funka ändå? Who knows? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 Intressanta svar, tack. Tyvärr så vill jag inte äta äpplen, p.g.av fruktosen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmor kaisi Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Vet ej om det är rätt tänkt men jag skulle i ditt ställe ta en tsk husk i vatten o svepa det direkt o låta det svälla o binda ihop i magen! Förr i tiden kunde man ta potatismjöl på samma sätt men sånt går ju inte för sig nu, eller hur 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 Vet ej om det är rätt tänkt men jag skulle i ditt ställe ta en tsk husk i vatten o svepa det direkt o låta det svälla o binda ihop i magen! Förr i tiden kunde man ta potatismjöl på samma sätt men sånt går ju inte för sig nu, eller hur Ja det var en bra ide´, ska prova! Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ti Ti Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Te (vanligt svart) Blåbärssoppa (om du kan få tag i osockrad). Annars koka blåbär själv, färska lär dessvärre ha motsatt effekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pygmepuff Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Blåbär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Blåbär minsann älskar blåbär! Måste testa! Husk fungerade kalasbra! Vill inte gärna äta kemikalier, så verkligen bra!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pygmepuff Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 morötter kom jag på också är bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts