Tjoran Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Underlig tråd, men det är ju jag det. Underliga trådar med två till tre svar, det är mina skapelser det. Men vad hände med gammal hederlig fettsugning?Man hör ingeting om det i dag liksom. Skulle inte fettsugning vara bättre än t.ex GBP? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Det finns väl gränser hur mycket fett man kan suga bort innan man riskerar livet. Det går knappast att behandla hela kroppen heller... knappast ens en bit i taget. Jag har tappat snart 60 kg och funderar hur jag skulle sett ut om jag låtit mig bli fettsugen den mängden. Som ett russin kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Underlig tråd, men det är ju jag det. Underliga trådar med två till tre svar, det är mina skapelser det. Men vad hände med gammal hederlig fettsugning? Man hör ingeting om det i dag liksom. Skulle inte fettsugning vara bättre än t.ex GBP? Vad som helst borde vara bättre än GBP... Men det verkar som om fettsugning inte räknas som sjukvård, utan är en kosmetisk grej som man får betala själv. Och har man låtit suga bort 60 kilo fett eller så, så åker man ju på att betala för att få den tomma kostymen insydd också... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Suger fett?! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Det är väl det invärtes fettet som är det farligaste, det runt organen. Det tror jag inte man suger bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Jag frågade någon läkare (tror jag det var) för ganska länge sedan om fettsugning. Det är ingen bantningsmetod; det är kosmetiskt och enbart om man är i princip normalviktig, men har lite fett någonstans som man inte tycker om. Det var den information jag fick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 För mig - oj förlåt Tjoran, nu förstör jag ditt koncept så du får för många svar... - är fettsugning något som används för att punktbehandla, som Effie är inne på. Men det är klart, betalar man kan man säkert behandla många punkter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts