Limp Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Slötittar på sjuan ett Anna Skipper program som heter "Du blir vad du äter". Verkar som Anna Skipper's nya kostråd handlar om att minska sockret...och inte bara överdrivna kolhydrater, utan även fettet och delvis proteinet. Istället ska man äta proteinpulver som mellanmål och träna som en galning. Dvs. precis samma budskap som innan, men med litet nytt. Kul, det är ju alltid en bra början även bland de mest konservativa... förändringens nya vindar blåser kraftiga och kraftigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Jag har fått känslan av att Anna Skipper vänder kappan efter sitt bankkonto. Det som är inne, det som ger klirr, det hänger hon på. Kan tänka mig att hon säljer både proteinpulvret och alla de andra pillrerna hon blandar i deltagarnas diet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Litet av samma fenomen som med herr Paulun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljusblo Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Anna tycker jag har varit stabil länge... Paulun däremot är en riktigt ful fisk som enbart är ute efter pengar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Gick in på Anna Skippers sida, bara för skojs skull. Och jag kan nog inte råka utför ett enda klick, som inte resulterar i att köpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Jag är glad att jag inte är korkad nog för att vara med i ett viktminskningsprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 LCHF enligt Anna Skipper: http://www.annaskipper.se/lchf.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pingo Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Då jag såg henne på TV för något år sedan så tyckte jag att hon såg ut att vara åldrad i förtid. Bra kroppsform och så men såg äldre ut än sin fysiska ålder. Hon kanske själv petar i sig proteinpulver och piller med diverse innehåll samt sliter sönder kroppen i motionsspåret. Snart är hon så skrynklig att hon inte är något bra exempel i TV men det är klart att det kan ju gå ett tag till med en klädnypa i nacken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Då jag såg henne på TV för något år sedan så tyckte jag att hon såg ut att vara åldrad i förtid. Bra kroppsform och så men såg äldre ut än sin fysiska ålder. Hon kanske själv petar i sig proteinpulver och piller med diverse innehåll samt sliter sönder kroppen i motionsspåret. Snart är hon så skrynklig att hon inte är något bra exempel i TV men det är klart att det kan ju gå ett tag till med en klädnypa i nacken Jag tycker att hon ser oförskämt bra ut för sin ålder. Helt otroligt hur olika vi tänker, hahahaha. Och varför skulle man inte platsa i TV om man är rynkig? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 De senaste två säsongerna har Annas kostråd varit ganska Lchf-aktiga Hon har nog märkt att det är stärkelsen och fettskrämdheten som ställer till det för de flesta av hennes klienter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Jag såg faktiskt på hennes program igår och jag håller med Dufva! Hennes kostråd börjar alltmer bli väldigt lchf-aktiga!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pygmepuff Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Jag tycker oxå hon har börjat dra sig mer åt lchf, framförallt har hon alltid slängt margarinet hos folk och stoppat in riktigt smör i kylskåpet 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted July 8, 2013 Author Share Posted July 8, 2013 Joo... Anna skipper påstår ju att hon nästan uppfunnit LCHF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pingo Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Jag tycker att hon ser oförskämt bra ut för sin ålder. Helt otroligt hur olika vi tänker, hahahaha. Och varför skulle man inte platsa i TV om man är rynkig? Jag får hålla med om att vi tänker olika. Nu har jag inte sett hennes program på senare år. Men om nu flera tycker att att hon tvärtom ser bra ut för sin ålder så får jag misstanken att hon lagt sig under kniven. En ansiktslyftning gör verkligen susen och är kanske inte så dyr egentligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Jag får hålla med om att vi tänker olika. Nu har jag inte sett hennes program på senare år. Men om nu flera tycker att att hon tvärtom ser bra ut för sin ålder så får jag misstanken att hon lagt sig under kniven. En ansiktslyftning gör verkligen susen och är kanske inte så dyr egentligen. Pingo, ja så kan det vara. Att hon har lyft ett och annat. Det kan man aldrig veta. Men ärligt talat så tycker jag att hon ser bra ut, på ett "normalt" vis, eller hur jag nu ska säga det. Dvs, med rynkorna där de ska va i hennes ålder, men de är inte såååå många och djupa. Sen så tror jag att många 20/30-åringar skulle göra mycket för att få hennes kropp. Jag tror att hon är mycket kunnig inom mat och hälsa, med allt vad det innebär. MEN pengar är pengar.......tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts