Jump to content

Anna Skipper slopar kolhydraterna

Limp

Recommended Posts

Slötittar på sjuan ett Anna Skipper program som heter "Du blir vad du äter". Verkar som Anna Skipper's nya kostråd handlar om att minska sockret...och inte bara överdrivna kolhydrater, utan även fettet och delvis proteinet. Istället ska man äta proteinpulver som mellanmål  och träna som en galning. Dvs. precis samma budskap som innan, men med litet nytt. Kul, det är ju alltid en bra början även bland de mest konservativa... förändringens nya vindar blåser kraftiga och kraftigare.

Jag har fått känslan av att Anna Skipper vänder kappan efter sitt bankkonto.

Det som är inne, det som ger klirr, det hänger hon på. 

Kan tänka mig att hon säljer både proteinpulvret och alla de andra pillrerna hon blandar i deltagarnas diet.

• Like 1

Då jag såg henne på TV för något år sedan så tyckte jag att hon såg ut att vara åldrad i förtid. Bra kroppsform och så men såg äldre ut än sin fysiska ålder. Hon kanske själv petar i sig proteinpulver och piller med diverse innehåll samt sliter sönder kroppen i motionsspåret. Snart är hon så skrynklig att hon inte är något bra exempel i TV men det är klart att det kan ju gå ett tag till med en klädnypa i nacken  ;)

Då jag såg henne på TV för något år sedan så tyckte jag att hon såg ut att vara åldrad i förtid. Bra kroppsform och så men såg äldre ut än sin fysiska ålder. Hon kanske själv petar i sig proteinpulver och piller med diverse innehåll samt sliter sönder kroppen i motionsspåret. Snart är hon så skrynklig att hon inte är något bra exempel i TV men det är klart att det kan ju gå ett tag till med en klädnypa i nacken  ;)

Jag tycker att hon ser oförskämt bra ut för sin ålder.

Helt otroligt hur olika vi tänker, hahahaha. 

Och varför skulle man inte platsa i TV om man är rynkig

• Like 4

Jag tycker att hon ser oförskämt bra ut för sin ålder.

Helt otroligt hur olika vi tänker, hahahaha. 

Och varför skulle man inte platsa i TV om man är rynkig

Jag får hålla med om att vi tänker olika. Nu har jag inte sett hennes program på senare år. Men om nu flera tycker att att hon tvärtom ser bra ut för sin ålder så får jag misstanken att hon lagt sig under kniven. En ansiktslyftning gör verkligen susen och är kanske inte så dyr egentligen.

Jag får hålla med om att vi tänker olika. Nu har jag inte sett hennes program på senare år. Men om nu flera tycker att att hon tvärtom ser bra ut för sin ålder så får jag misstanken att hon lagt sig under kniven. En ansiktslyftning gör verkligen susen och är kanske inte så dyr egentligen.

Pingo, ja så kan det vara. Att hon har lyft ett och annat. Det kan man aldrig veta. Men ärligt talat så tycker jag att hon ser bra ut, på ett "normalt" vis, eller hur jag nu ska säga det. Dvs, med rynkorna där de ska va i hennes ålder, men de är inte såååå många och djupa. 

Sen så tror jag att många 20/30-åringar skulle göra mycket för att få hennes kropp.

Jag tror att hon är mycket kunnig inom mat och hälsa, med allt vad det innebär. MEN pengar är pengar.......tyvärr.