Leopold Roos Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Vilka ska med och springa 5km på LCHF Loppet?http://www.kostdoktorn.se/vill-du-springa-arets-lchf-lopp http://www.lchfloppet.se/ Jag funderar på att springa helt barfota. Vad är det för underlag mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Jag är sugen på att vara med, men det ska funka att resa till Stockholm den helgen, bor ju i Skåne. Just sprungit 8,5 km i vackra Bergslagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Vilka ska med och springa 5km på LCHF Loppet? Jag funderar på att springa helt barfota. Vad är det för underlag mon tro? Hmm, efter en snabb blick på kartan gissar jag på en blandning av asfalt, grus och kanske någon enstaka skogsstig. Jag har valt bort LCHF-loppet till förmån av Bellmanstafetten. LCHF loppet har ingen ordentlig tidtagning, utan man kollar sluttiden själv på en klocka när man springer i mål. Dessutom har jag ingen vidare lust att finansiera Katrin Z. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Någon som kommer att springa LCHF-loppet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerium Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Jag sprang Härlig runda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Jag sprang Härlig runda! Vad tyckte du om organisationen? Hur många sprang? Vad var i goodiebagen? Berätta lite mer! (Själv sprang jag Bellmanstafetten och Telge Stadslopp igår Det räckte gott.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Jag funderade länge på vara med. Men var tvungen o jobba. Skulle den gå att springa barfota? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Jag sprang ifjol, var det samma runda är det en fin sväng. I år jobbar jag på annan ort, annars hade jag definitivt varit där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Här kommer lite fakta, Emma! Vann en startbiljett för två veckor sedan, till min stora fasa. Det gick dock över förväntan. Jag tycker att det är ett kul arrangemang. Allt som gör LCHF rumsrent är lovvärt. Sen kan man ju ha åsikter om Katrin Z, hennes variant av LCHF (mycket sött) etc. På plats fanns provsmakning av steviadroppar, bars, Celsius, Lindahls yoghurt m LCHF-klubbens müsli, smoothies på kokosmjölk, Boxholms ost på gott fröknäcke mm. Har säkert glömt något. I goodiebagen, som var en tygkasse m LCHF-klubbens emblem, fanns dressing från Eric Lallerstedt, brödmix, maltitolsötad ljus choklad, fläsksvålar, penna, en burk cocosgrädde, ett nummer av Mat & Hälsa. Kanske något mer som jag glömt. Ett zumbapass som uppvärmning. Att solen strålade gjorde inte det hela värre, det var en helt underbar dag. Dessutom är rundan man springer väldigt trevlig. Gör säkert om det nästa år om jag har möjlighet. Hänger du på? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Hur mycket gräs, grus, asfalt osv sprang man på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Mest asfalt. Tror jag. Tänkte faktiskt inte på det, kanske någon annan har bättre svar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerium Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Det var mest grus och lite asfalt I goodiebagen fanns det en brödmix (väldigt gott bröd förresten). Mörk choklad, en upplaga av Mat och Hälsa. Något knaprigt snacks som smaka typ salt och fett? Sen kommer jag inte ihåg vad det var mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Hm mest grus, då ska jag nog inte springa det helt barfota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts