Peter B Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Igår var jag och åt mat "Hemma hos Ulrika" och lyssnade på "Kostdoktorn" ...det var fantastiskt god mat och ett oerhört bra koncept. Föreläsning och mat i en härlig miljö! Man blev placerad vid ett bord och vi satt tillsammans med en av redaktörerna för LCHF magasinet och hennes man...så det blev intressanta samtal om LCHF:s historia här i Sverige, bland annat. Ska man komma med lite kritik också När man har ett så bra koncept, då borde också ljudanläggning fungera perfekt, inte tappa ljudet ibland...och en del diskant saknades. Andreas kunde göra en variant av föreläsningen (matrevolutionen) där han inte använder Powerpoint, men det kanske inte är värt arbetet om den här typen av föredrag görs mycket sällan? Observera att ovanstående bara var minimala randanmärkningar...totalbetyget var FETTBRA! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsipankatten Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Tack för rapport. Men vad åt du och hur smakade det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Själv satt jag i Ljugarn och tvingade i mig lammracks! Hade gärna åkt till Ulrika, men som sagt det var redan fullbokat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 Stackare...på måndagar har de lammgrillning på pensionat Lövängen, såg jag.;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Såg jag med.. men nu är jag i Visby i två dar! De verkar ha dåligt underhåll på sina kyrkor här, mest ruiner? Som tröst fick jag tvinga i mig lammfile som sköjdes ner med några glas rött. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts