Guest Katarina101 Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Kan du utveckla? Rubriken kan tolkas på lite olika sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Hon kanske menar en sorts "dagboks" forum. Där - om man vill - man har en tråd som man uppdaterar när man känner för det. Så att man inte svämmar över resten av forumet med sina bikter och "det här åt jag idag". Inget jag skulle orka roa mig med, men har sett på många andra forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Det går utmärkt att starta en "dagbokstråd" i forumet för LCHF-erfarenheter. Om tillräckligt många gör det kan det bli ett eget forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TillMinus Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 De flesta verkar ha egna bloggar redan. Kanske en "sticky" där man kort presenterar sig själv och sin blogg- för dem som har det vill säga? Vill vill först? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melderv Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Låter bra fast "sticky:n" ifråga hittar man ju egentligen i varje blogg under fliken "Om mig". Själv har man lagt upp en läsarutmaning i sin blogg =) Kika förbi om du är nyfiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lott_91 Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Skulle det finnas möjlighet till att Doc startar en "bloggportal" där LCHF bloggare kan ha sin blogg? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts