Syster Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Det " tråkiga" med sommar och fint väder anser jag vara när man måste gå in för att laga mat. Och ska man laga mat ute så är det ofta grillen som gäller, men ska jag vara ärlig så är jag personligen inte stormförtjust i att grilla och äta grillat. Jag tror att det beror på att min mage inte riktigt tål grillat, det blir alltid lite bränt och svart (beror kanske på grillmästaren) Men nu har jag funnit bot på detta dilemma och införskaffat en elektrisk kokplatta, som med skarvsladd kan placeras var än jag behagar inom altan och ägor runt huset. Har precis stekt LCHF-pannkakor i brännande sol, man måste ju även se till att få i sig lite D-vitamin också Projektet gick perfekt, förutom att jag känner mig grillad av solen. Men det var så pass trevligt att jag har planer på att fortsätta laga mat ute resten av sommaren, då vädret tillåter. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts