Melliz Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Hej! Då jag börjat med lchf nu så undrar jag bara.. är ju nyår idag. Dricker inte så mkt men något vin glas vill jag endå ta! kan någon tipsa om nåt torrt vitt vin? Helst ekologiskt.. så att ekologica fanns i vitt vin men hade 5 g socker per liter. räknas ju som torrt men finns de kanske något ännu torrare? Tacksam för svar fort! haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zelker Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Rekommenderar il Nostro catarratto grecanico, torrt vitt ekologiskt med mindre än 3 gram socker per liter. Hoppas inte för sent....bolaget stänger om en dryg timme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavegirl IF Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Tacksam för svar fort! haha Hehee. Lycka till. Själv vände jag i dörren till systemet när jag såg köerna. Det var inte värt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts