Cleppa Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Det är en chatt men Maj-Lis H på DN nu kl 14 häng på och ställ kritiska frågor... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Jag har precis frågat varför hon rekommenderar mat som vi inte är biologiskt anpassade till. Få se om och vad hon svarar... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Tror det blev övermäktigt för M-L så de gav upp efter typ 3 frågor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheOcean Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Chatten brakade ihop? Eller som Jesper funderade? Han inte ställa min fråga. Jag som suttit och formulerat och allt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Man misstänker fult spel. Hon svarade inte på min fråga. De få svar hon gav strider mot vetenskap och beprövad erfarenhet... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Inte på min fråga heller som jag skickade in 14.03... Dags och se över alla professurer kräver jag som skattebetalare och därmed deras arbetsgivare. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Inte på min fråga heller som jag skickade in 14.03... Då var du före mig i kön Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Censurkön menar du väl... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 dom svarade inte på mina 2 heller och de skickade jag in 13,55.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts