Jump to content

Kanske en matdagbok

Larz

Recommended Posts

Vill tacka för ett forum som kommer att bli alldeles förträffligt precis som bloggen.

Cyberrymden är full av diverse liknande skapelser men detta kommer nog att bli det allra bästa det är jag helt övertygad om.

Att ha allt samlat på ett och samma ställe känns bra. Det första jag kan sakna är en tydlig länk från bloggen och hit. Den borde vara med under kostdoktorn loggan.

En annan sak att fundera på är kanske en matdagbok. Vill man kunna bokföra sitt kostintag så vore det bra att kunna göra det här också annars är man hänvisad till andra sidor.

En annan elog till dig Andreas är att du inte har börjat ta betalt än. Hoppas du kan tjäna så pass mycket på reklamen så du kan hålla igång sajten gratis framöver också. Är medveten om att det kostar en slant att driva och utveckla sidan men gratis är gott :D

Lite skoj och lite allvar. Skulle iofs sig gärna betala en slant för att tex kunna bokföra min kost på ett tydligt och bra vis och att få ta del av all din kuskap.

Matdagboken har ju en gratisvariant men det innebär att man måste bli medlem där också. Personligen skulle jag värdesätta om jag kunde ha allt samlat hos dig.

Det skall bli ett spännande att se forumet utvecklas under 2013.

Gott Nytt år och god fortsättning till alla

//Lars